zaterdag 13 april 2013

Disneyherinneringen

Als je een vette jeugd hebt gehad, waren Disney films daar zeker deel van. Hierbij wil ik je persoonlijk bedanken Walt Disney!

Het begon allemaal met Walt Disney die in 1901 als kleine jonge man op de aarde werd neergezet. Na een aantal jaren kreeg hij het fantastische idee om filmpjes te ontwikkelen vol met dieren, die uiteindelijk heuse tekenfilms werden. Beste man, ook al beste je nu niet meer, ik denk dat veel mensen een prettige jeugd hebben gehad door de ideeën die jij destijds had. 

Ook ik was een kind met een jeugd vol Disneyfilms en plezier, en ook nu kijk ik nog met smart naar dingen waar voor ik eigenlijk veel te groot ben. 
Maar niet alleen de films waren leuk, vaak zaten er ook nog wijze quotes tussen die ik regelmatig op facebook en twitter voorbij zie komen.

Later zit ik op de bank met mijn kleinkinderen, en vertel ik over de TV van vroeger. Terwijl mijn kleinkinderen de hele dag door GTST kijken en programma's zoals herken de homo, zal ik ze vertellen over mijn goede oude tijd. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten