zaterdag 27 april 2013

vermakelijk slecht

'Those other girls must be crazy if they think they are gonna beat my honey boo boo child'.

Toddlers and Tiaras, het welbekende programma op TLC waarbij kleine kinderen (en met klein bedoel ik echt hééél klein) worden omgetoverd tot schoonheidsidealen.Hoe slecht het programma is, zo vermakelijk is het dan ook wel weer!

Vaak zijn het die moeders die hun kinderen als ware getrainde barbiepoppen mee laten doen aan missverkiezingen. Grappig is dat deze moeders geen enkele overeenkomst hebben met het 'prachtige uiterlijk' van hun kleine miss-jes, integendeel ze zijn het tegenovergestelde.

Zo kwam ik laatst ook Alana thompson en haar familie tegen in het programma 'here comes honey boo boo'. De serie gaat over het kleine meisje Alana dat in de wereld van de missverkiezingen is beland. Samen met haar familie, en dan vooral haar moeder, is ze in strijd om Queen van elke missverkiezing te worden. Het leuke aan dit programma is, is dat het zo onwerkelijk is dat de Moeder van Alana haar laat meedoen aan de missverkiezingen, dat het eigenlijk best wel heel erg vermakelijk wordt.
Mocht je nog nooit van de serie gehoord hebben, hieronder een foto van de kleine meid en haar moeder  voor wat meer inleving in de zaak. 




Ik ben zeker geen voorstander van het feit dat peuters en kleuters tegen hun wil om kunnen worden getoverd naar een uiterlijk dat hoort bij een 20-jarige, maar toch vind ik dit soort programma's erg vermakelijk. Ik denk dat dit soort reality-tv me aantrekt omdat het net een soort sprookje is, het is in mijn ogen namelijk héél erg onwerkelijk! 

En omdat de mama van Honey Boo Boo nog wel het meest vermakelijk is, 
hier een filmpje van haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten