donderdag 11 april 2013

kamehamehawattes?

Er wordt nog steeds vaak op de vind ik leuk buttons geklikt voor de welbekende harlem shake, maar de wereld maakt zich al klaar voor een nieuwe hype : kamehameha welteverstaan. 

Jaren lang heb ik toegezien op het feit dat mijn broertje de afleveringen van dragon ball Z bekeek, en nu kan ik eindelijk mijn kennis over dit programma uiten in foto's. Ja beste dames en heren, sinds kort is er weer een nieuwe hype uit Japan overgevlogen, kamehameha is de naam. Van echte kenners op het internet heb ik begrepen dat dit het nadoen van de signature move uit dragon ball z is (geen idee wat dit überhaupt is). 

Het idee is dat men .... nouja uit te leggen valt het niet echt, dus bekijk de foto's maar; 




Ik gok dat het idee is dat er een iemand op de grond blijft staan, en dat de rest van de mensen doet alsof hij wordt aangevallen door de enorme krachten van de op de grond staande persoon? Tenminste, zo'n idee kreeg ik toen ik de foto's zag.
Of ik degene ben die deze hype volop gaat uitvoeren? Ik heb werkelijk geen idee, maar het is in ieder geval het bekijken waard!
Grote portie respect overigens voor de mensen die zo hoog (en goed) kunnen springen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten